fredag 23. oktober 2009

Fagforbundet si webside på Del.icio.us

Som aktivt medlem i Fagforbundet har eg bruk for raskt å finne fram til relevante sider i fagforeiningsarbeidet. Eg søkte opp Fagforbundet i Del.icio.us og såg kva tags andre har lagt inn på sida. Eg lagra så Fagforbundet si webside i Mine bokmerker og la inn mine eigne tags. La også inn url til fleire av Fagforbundet sine sider for å kunne få meir direkte treff - på for eksempel lover. Etterpå søkte eg opp "lønn" under valet "recent" for å sjå kva treff eg fekk der. Kunne tenkt meg at når eg klikkar på ein tag, hadde den aktuelle websida opna seg i eit nytt vindauge!

Ja, her er det berre å tagge i veg...

1 kommentar:

  1. Gøy med internett, artig at du arbeider på bibliotek, der eg bur er eg ofte på bibl.
    Se gjerne min blog: http://jrbuenkjellaug.blogspot.com

    SvarSlett